2016. október 31., hétfő

A hosszan tartó körömlakk titka



Egy nő keze sokat elárul a tulajdonosáról, de körme annál inkább. Sokunknak mégis gondot okoz, hogy miképp is tartsuk meg a körömlakkunk szépségét akár csak napokig is. Mindenki tapasztalta már, azt a bosszantó érzést, hogy a frissen elkészült manikűrje már az nap veszt a külleméből. 
Hogyha kíváncsi vagy, hogy én hogyan őrzöm meg a körmeimen a frissen festett érzetet, akkor tarts velem.

Első lépés
Sokan kiszokták hagyni ezt a lépést, de nagyon fontos és igen egyszerű. Moss kezet! Hiszen a kosz nem csak a kezeden telepszik meg, hanem a körmeiden is. Lehetőleg zsír oldós szappant használj, de ha ez épp nincs a háztartásban, akkor megteszi a mosogatószer is. 

Második lépés
Ha alaposan kezet mostunk és szárazra töröltük a körmeinket, akkor jöhet a legfontosabb lépés. Az alaplakk. Szerintem egy jó manikűr lelke az alap lakk, hisz sokáig  meghosszabbíthatja az életét. A boltok polcain a kínálat temérdek mégis számomra nehéz volt megtalálni a nagy Ő-t. Jelen esetben én Crystal Nails XTREME HARD körömerősítő lakkját használtam. Nem feltétlenül nevezném alaplakknak, hisz rendeltetés szerűen használva csupán egy magában használandó termékről beszélünk. Viszont nálam jól szuperált és nem mellékes az is, hogy ad egy olyan pluszt, amire nekem feltétlen szükségem van az pedig a körömerősítés.

Harmadik lépés
A kívánt szín felvitele. Azt hiszem ezt nem kell nagyon ragozni. Csupán annyit mondanék el, hogy egy jó alap lakkal egy kevésbé márkás körömlakk is szuper tartós lehet. Figyeljünk oda, hogy mindig megszáradt rétegre vigyük fel a következőt.

Negyedik lépés
Fedőlakk. Ne csak azért használjunk fedőlakkot, mert plusz csillogást ad a körmünknek. Igenis a fedőlakk életet lehel a körmünkbe. De figyeljünk arra, hogy a körmeink végét is alaposan fessük be, így hosszabbítjuk meg igazán az élettartamát. 

Ötödik lépés
Körömágy ápoló olaj. Sokan elsiklanak felette, pedig nem lenne szabad. Hisz felszívódva belülről ápolja a körmünket, serkentve annak növekedését. Illetve a száraz körömágy könnyen kiszáradhat és berepedhet, ami fájdalmakkal jár.


Mindent összevetve, szerintem nem bonyolult ezeket a lépéseket betartani. Remélem tudtam nektek segíteni. 

x Bogi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése